• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Risken har tredubblats till över 60%, hur är det möjligt

H

henke88

Gäst
Poäng: 0
Hej

Hade en enda anmärking kvar ett misslyckat utmätningsförsök som försvann idag, hade en risk på 19% innan, trodde de skulle bli avsevärt bättre men det blev tvärt om!!!!! Risken har tredubblats till över 60% WTF händer!?!?!?!?!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Som jag förstår det jämförs du nu med en annan referensgrupp. Risken att du drar på dig lån och ev hamnar i betalningssvårigheter ökar också iom att din anmärkning försvann. Om du inte drar på dig några lån eller ff kommer betyget stadigt sjunka även om det kan ta lite tid.

Hej

Hade en enda anmärking kvar ett misslyckat utmätningsförsök som försvann idag, hade en risk på 19% innan, trodde de skulle bli avsevärt bättre men det blev tvärt om!!!!! Risken har tredubblats till över 60% WTF händer!?!?!?!?!
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Hej

Hade en enda anmärking kvar ett misslyckat utmätningsförsök som försvann idag, hade en risk på 19% innan, trodde de skulle bli avsevärt bättre men det blev tvärt om!!!!! Risken har tredubblats till över 60% WTF händer!?!?!?!?!
Det kan hända så då anmärkning försvinner tyvärr :/ ibland sämre och ibland bättre betyg utifrån övriga förutsättningar
Som @Streetspirit78 skrev ovan
 

nyfiken

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
Det är väl något av en "inledande varning". Håll dig lugn ett tag så kommer det väl snart att rätta till sig, gissar jag.
 

Robma

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
7 Maj 2019
Meddelanden
178
Mottagna reaktioner
51
Poäng
177
Min sista anmärkning försvann igår och mitt betyg gick från 7,3 till 3,1. Dock inga lån eller krediter men 7 ff
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp